vrijdag 27 april 2012

Ooglook - pink

Heey,
Ik schaam me zo erg ! Ik heb al heel lang niks meer geschreven op mijn blog, ik had hoofdpijn en ik had het gewoon druk met school enzo. Hopelijk gebeurt dat niet meer vaak, voor vandaag heb ik een ooglook voor jullie.
Dit is mijn oog als 't klaar is:
Me oog open
Me oog (bijna) dicht
En de producten die ik heb gebruikt:

Het doosje van MAX colors van de buitenkant
Het doosje van MAX colors van de binnenkant
De mascara: Biocura
De eye-liner van MAX

 
Dit zijn de swatches van de kleuren, links is heel licht bruin, midden donker roze en links licht roze.




Wat vonden jullie van me ooglook? Moet ik dit vaker doen? Ja of nee? Graag reactie ♥

Xx Maaike





1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit!
    MIsschien de volgende keer wat meer kleur gebruiken?
    En ooglooks zijn altijd leuk om te zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen