zaterdag 14 april 2012

Haul :)

Heey,
Vandaag heb ik een haul voor jullie. Ik heb kleren gekocht (voor me verjaardag) en nog 2 potjes nagellak. Nog steeds geen schoenen, heb ik wel naar gekeken. :(
Eerst de potjes nagellak. Ik ging er vooral naar binnen omdat ik wist dat er vandaag en gister 1+1 gratis was bij het kruidvat. Daar kocht ik deze 2 nagellakjes:
Essence Nail art Cracking top coat (black) and Essence nail art freestyle & tip painter  (black with sparkels)















Naar het Cracking lakje was ik erg benieuwd, ik had er nog geen maar die had ik wel al bij meerdere mensen gezien dus die wilde ik wel uitproberen. Je kunt zeggen van het is allang 'uit' maar ik vind het leuk dus ik koop het :) Deze was €1.79 (zonder de korting).
En het nail art freestyle & tip painter lakje was ik ook wel benieuwd. Ik vind het makkelijk om met zo'n dun kwastje kleine details te maken. Het leuke aan deze vind ik dat er kleine glittertjes inzitten. Dat is wel wat anders dan zwart. Zwart was ook al uitverkocht, haha. Deze was €1.49 (ook zonder de korting).
Allebei de producten ga ik reviewen binnenkort, hebben jullie ook 1 van deze producten?

Verder heb ik verjaardags kleren gekocht:

Het singletje is van het merk Kiss Therapy en kost €19.95
De rode broek is ook van het merk Kiss Therapy en kost €39.95
En de blazer is van het merk Sutherland en kostte eerst €39.95 maar was nu afgeprijsd naar €15.

Ik heb laatst ook nog een nagellakje cadeau gekregen dus die laat ik ook even zien:
Het zilveren lakje van de Hema, nummer 11. De prijs weet ik niet.
Deze is vind ik op zich wel wat heftig om gewoon op te doen, maar ik denk wel dat het lakje mooi is te combineren met de cracker.

Wat vonden jullie van me haul, vonden jullie me kleren en me lakjes leuk? Laat een reactie achter <3


Xx Maaike

 

1 opmerking: